dimarts, 5 d’abril del 2016

VISITA AL PARC DE BOMBERS

A la fi va arribar el dia d'anar al parc de bombers.


Estàvem tots molt emocionats.


I la veritat és que fou una sortida molt polida.
Els bombers ens van ensenyar moltes coses:
- l'equipament del vehicle especial.



- La seua roba i les seues sabates especials.


Na Maria diu que, després d'haver-se provat tot l'equipament especial necessari, ja entén perquè els bombers han de tenir tan bona forma!
- El vehicle per dins.



- Un vídeo que explicava com actuar en cas d'incendi.



- I escuma especial que apaga incendis, especialment de vehicles. Això si que ens va agradar!.



Finalment i per arrodonir la sortida, abans de tornar a l'escola, ens vàrem aturar una estoneta al nou parc de Sant Rafel.


 







6 comentaris:

  1. Este día me divertí mucho, me la pase muy bien. alejandro

    ResponElimina
  2. Hola Maria
    Com estas?
    Quan criderem a Acrobosc?
    Adeu Maria.INES.

    ResponElimina
  3. M'agradaria tornar al parc de bombers i tinc moltes ganes d'anar a l'Acrobosc.
    Julia Riera Martos.

    ResponElimina
  4. Magradaria ve vingut.

    Andreu T.

    ResponElimina
  5. Em va agradar ver a Maria vestida de bombera. Abril

    ResponElimina
  6. Em va agradar molt jugar amb s´espuma i em va agradar vora es video. Asier.

    ResponElimina